دریانورد اروپا منچستر آمریکا منچستر

دریانورد: اروپا منچستر آمریکا منچستر دانشگاه ورزشگاه آمریکایی لس آنجلس رئال مادرید

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه سه‌شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۷

مشاور عالی شرکت سنجش از ثبت‌نام بیش از ۴۱ هزار داوطلب جهت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز ۷ آذر ماه وقت دارند در ای

سه‌شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۷

سه شنبه، آخرین مهلت عضویت آزمون دکتری ۹۷

عبارات مهم : آموزش

مشاور عالی شرکت سنجش از عضویت بیش از ۴۱ هزار داوطلب جهت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز ۷ آذر ماه وقت دارند در این آزمون عضویت کنند.

حسین توکلی در گفتگو با ایسنا با اعلام این مطلب افزود: مهلت عضویت جهت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش در هفت گروه آزمایشی و ۲۴۶ کد رشته امتحانی که از روز چهارشنبه هفته پیش شروع شده است بود تا روز سه شنبه ۷ آذرماه ادامه دارد.

سه‌شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۷

وی افزود: متقاضیان ضرورت دارد در مهلت تعیین شده است بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز عضویت به سایت شرکت سنجش مراجعه و نسبت به عضویت و پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار ریال (۶۰ هزار تومان) اقدام کنند. همچنین با توجه به ارائه خدمات پیامکی در طول آزمون داوطلبان علاقه مند به دریافت این خدمات باید نسبت به پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ ریال اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: عضویت از طریق سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می پذیرد. دفترچه راهنمای عضویت همزمان با شروع فرآیند عضویت بر روی سایت شرکت سنجش منتشر شد.

مشاور عالی شرکت سنجش از ثبت‌نام بیش از ۴۱ هزار داوطلب جهت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز ۷ آذر ماه وقت دارند در ای

وی تاکید کرد: براساس ضوابط، هر داوطلب می تواند با توجه به علاقه فقط در یک کد رشته محل امتحانی و متناسب با مدرک فارغ التحصیلی در این آزمون عضویت و شرکت کند. همچنین سطح سئوالات اختصاصی در این آزمون حسب مورد در حد داشتن اطلاعات و تجربیات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر رشته مطابق فهرست برنامه های مصوب شورای عالی برنامه درسی در دروس تخصصی ضریب چهار، آزمون زبان ضریب یک و آزمون استعداد تحصیلی ضریب یک است.

دکتر توکلی گفت: تا ساعت هشت صبحگاه امروز تعداد ۴۱ هزار و ۹۱۶ داوطلب در آزمون دکتری ۹۷ عضویت کردند.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش یادآور شد: آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ جهت پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط در یک نوبت برگزار می کند.

سه‌شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۷

واژه های کلیدی: آموزش | داوطلب | دانشگاه | داوطلبان | حسین توکلی | اخبار کنکور و دانشگاه

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار